ΚΟΙΝΩΝΙΑ 2017-06-21T12:39:08+00:00
  • το ασανσέρ της γραφειοκρατίας thecocktailparty.gr

    Το ασανσέρ της γραφειοκρατίας

    Η ευχή «καλή τύχη» ταιριάζει απόλυτα, όταν πρόκειται να καταπιαστεί κανείς με το δαιδαλώδες σύστημα κάθε μηχανισμού. Το ελάχιστο, αυτονόητο αίτημα χαρακτηρίζεται από μια έκδηλη γραφειοκρατική δυσπλασία με πολλά επιμέρους συμπτώματα, τα οποία έχουν τη μορφή της γραφειοκρατίας.

  Περισσότερα στην κατηγορία   

Περήφανοι γονείς

Κι όλα κάπως έτσι ξεκινούν, όταν δανείζεις τη φωνή σου για εκείνο που τόσοι και τόσες θέλουν να πουν. Και τότε η φωνή σου πολλαπλασιάζεται για να μην χαθεί ποτέ.

June 11th, 2017|Γυαλιά Καρφιά, Κοινωνία|Comments Off on Περήφανοι γονείς

Δέντρο στο σαλόνι

Τα δέντρα, όπου βρίσκονται είναι μια ευχάριστη όαση, ακόμα και αυτό το μοναδικό δίπλα από τη στάση του λεωφορείου και εκείνα στα παγκάκια της πλατείας Συντάγματος ακριβώς έξω από το μετρό.

June 2nd, 2017|Γυαλιά Καρφιά, Κοινωνία|Comments Off on Δέντρο στο σαλόνι

Η κοινωνία της στιγμής

Η κοινωνική πραγματικότητα ανέκαθεν επιδρούσε στον καθένα, όμως φτάνει σε σημείο να επηρεάζει την ανθρώπινη «ουσία» με τρόπο που η σύσταση δίνει ένα απάνθρωπο αποτέλεσμα.

May 12th, 2017|Ιδεογράμματα, Κοινωνία|Comments Off on Η κοινωνία της στιγμής

Documenta 14 ( Eating from Athens )

[...Καταγγέλλουμε λοιπόν, τον τρόπο με τον οποίο η διοργάνωση εκμεταλλεύεται την ανεργία στην Ελλάδα προκειμένου να ρίξει το μισθό προς όφελος των κερδών της, αλλά και των κερδών της εταιρείας – εργολάβο που ανέλαβε να φέρει σε πέρας τις συμβάσεις εργασίας...]

April 25th, 2017|Γυαλιά Καρφιά, Κοινωνία|Comments Off on Documenta 14 ( Eating from Athens )

Ιστορικά μουσεία και καλλιτεχνικές συλλογές

Υπάρχουν αληθινοί χώροι γνώσης και καλλιέργειας πολύτιμων συναισθημάτων. Χώροι που συμβαίνει να είναι γνωστοί σε ξένους επισκέπτες και όχι στους ίδιους τους κατοίκους. Τα μουσεία και οι καλλιτεχνικές συλλογές δεν έχουν ένα ψυχρό και αυστηρό χαρακτήρα, αντίθετα φιλοξενούν διαχρονικές ανησυχίες, ευεργετικά νοήματα, την αυτογνωσία που χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε.

April 1st, 2017|Κοινωνία, Ταξίδι στην πόλη|Comments Off on Ιστορικά μουσεία και καλλιτεχνικές συλλογές

   Social Mix   

πρόσφατα the cocktail party
  • Θανάσης Τζούλης thecocktailparty.gr

Θανάσης Τζούλης, ενσυνείδητη συναρμολόγηση

June 22nd, 2017|Comments Off on Θανάσης Τζούλης, ενσυνείδητη συναρμολόγηση

Ο Θανάσης Τζούλης ερευνώντας το ασυνείδητο, βασανίζεται διαρκώς από τις αμφιβολίες, γνωρίζει όμως πως ο ποιητής χρειάζεται να έχει συνείδηση της εποχής του. «Νομίζω πως η ποίηση δε θα το βάλει κάτω, δεν έχουμε άλλα υδραγωγεία για την ξηρασία και την ανέχεια».

  • μνήμη thecocktailparty.gr

Η Μνήμη

June 14th, 2017|Comments Off on Η Μνήμη

Η μνήμη είναι δείκτης μάθησης, όσο υπάρχει η ανάγκη της γνώσης, ενισχύεται η συγκράτηση των πληροφοριών. Καθώς μεγαλώνουμε και η ζωή «σκληραίνει», η απώλεια των αναμνήσεων είναι φανερή.

  • Οι λέξεις του ΣΥΡΙΖΑ thecocktailkparty.gr

Οι λέξεις του ΣΥΡΙΖΑ | Το λεξιλόγιο των κομμάτων, 1ο μέρος

June 7th, 2017|Comments Off on Οι λέξεις του ΣΥΡΙΖΑ | Το λεξιλόγιο των κομμάτων, 1ο μέρος

Σε αυτό το λεκτικό παιχνίδι θα αρχίσουμε από το πρώτο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ, αποτυπώνοντας το δικό του λεξιλόγιο από την προεκλογική περίοδο του 2015 μέχρι σήμερα. Για την ίδια χρονική περίοδο θα δούμε το λόγο της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, και του ΚΚΕ, τρία κόμματα που έχουν σταθερή παρουσία στην πολιτική ζωή.

  • χρέος η ρητορική της απελπισίας thecocktailparty.gr

Η ρητορική της απελπισίας

June 4th, 2017|Comments Off on Η ρητορική της απελπισίας

Η αντιμετώπιση του δημοσίου χρέους επικοινωνιακά, χωρίς άμεσο σχέδιο, το μόνο που εξασφαλίζει είναι μια εικόνα απελπισίας. Όπου η γραβάτα και οι ατάκες αγνοούν επιδεικτικά τη σημασία των πολιτικών αποφάσεων για το κοινωνικό σύνολο.

  • mega thecocktailparty.gr

Πόσο έχει ένα MEGA;

May 30th, 2017|Comments Off on Πόσο έχει ένα MEGA;

Βεβαίως, ο κάθε θεατής έχει τη δυνατότητα να αμφισβητήσει το λόγο του μέσου. Μόνο που η δυνατότητα αυτή μηδενίζεται από την τεράστια υπεροχή του μέσου. Ένας λόγος αυθεντίας, ο οποίος εμφανίζει αποκλειστικά τις αξιολογήσεις και τους χρωματισμούς, πάντα κατά βούληση, καλύπτοντας, σχεδόν εξαφανίζοντας, τα ίδια τα γεγονότα.

X